Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS GYÁRTÓI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket az érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékek mindegyike közvetlenül a gyártótól, forgalmazótól származik, igy Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően az internetes áruházban vásárolt termék 14 napon belül bármikor visszaküldhető, mindemellett a 72 órás hibás termékekre vonatkozó szabály is életben van. Azaz az átvételtől számított 72 órán belül meghibásodott terméket a webáruházunk cseréli, vagy visszafizeti a vételárat.

  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy vagy a termékhez gyárilag mellékelt gyári garancia jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával fordulhatsz a gyártó által megjelölt legközelebbi szervízhez, illetve természetesen nekünk is visszaküldheted a meghibásodott terrméket. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere valamint a garancia csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások nem tartoznak sem a garancia, sem a 72 órás, sem pedig a 14 napon belüli csere esetébe( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ). Ennek megfelelően a további teendők a fentiek esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van) vagy a webáruház alábbi elérhetőségeinek egyikén:

www.lightweightguitaramp.com

Hungary-8226 Alsóörs, Alkotmány utca 18

Tel.. +36-30-9018-108

email: blgampskft@gmail.com

Ha a szerviz kivizsgálása / eladónak visszaküldött termék forgalmazóhoz történt kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó / eladó vállalja a termék azonnali cseréjét ( 72 órás csere ), garanciális javítását ( 72 órán túli meghibásodás )

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.